• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C. Beykoz Kaymakamlığı
T.C. Beykoz Kaymakamlığı
T.C. Beykoz Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BEYKOZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
20
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Logosu
  • BEYKOZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

Beykoz Kaymakamlığı Hizmet Standartları

   
 
 
 
 
 
SIRA NO                           
 
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
 
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Gerçek ve Tüzel Kişilerin İhbar Şikayet ve Dilekçeleri

1-Dilekçe

30 gün
2 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Başvurusu

Başvuru

15 gün
3 Taşınmaz Mal Zilyedliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları 

1-Matbu Dilekçe ,2-Kira Kontratı

Müracaat tarihinden itibaren 15 gün
4 TASDİK 







            

(Normal tasdik ve Apostil Tasdiki)

1-Belgeyi getiren kişinin, üzerinde T.C. Kimlik Numarası yer alan kimliği.



2-Belgeyi getiren kişi, yabancı ise pasaportu veya ikamet tezkeresi.

            

3-Şirketler veya vize firmaları tarafından, farklı kişilere ait belgeler getirilmesi halinde, şirketin antetli kağıdına düzenlenmiş ve kişilerin isimlerinin yer aldığı liste.



 

Bir evrak birkaç dakikada tasdik edilmektedir. Tamamlanma süresi tasdik edilecek evrakın adedine göre değişmektedir.
5 4483 Sayılı Memurlar veDiğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkındaki Kanun gereğince Yapılan Başvurular

Dilekçe

30+15 Gün
6 İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu 

Dilekçe. 

15 günde sonuçlanmaktadır.
7 Muhtaç Erbaş ve Er Ailelerinin Ücretsiz Tedavisinin Sağlanması (Muhtaçlık Kararı)

1-Nüfus Kayıt Örneği           

            

2-Askerlik Yaptığı Birliğin Adresi                           

İlçe İdare Kurulu haftada bir toplandığından 4341 sayılı kanuna göre karar alındıktan sonra vatandaşa hemen teslim edilir.
8 5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu gereğince (Muhtaçlık Kararı) 

1-Mal Bildirim Formu (Muhtarlıktan onaylı 2 Adet),              



   

2-Nüfus Kayıt örneği, 

            



3-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,            

            

4-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri)          

                

İlçe İdare Kurulu haftada bir toplandığından 5434 sayılı kanuna göre karar alındıktan sonra vatandaşa teslim edilir.
9 Tüketici Sorunları Başvurusu 

Matbu Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.     

            

1-Fatura,

            

2-Satış Fişi,                 



3-Garanti Belgesi,            





- Sözleşme vb. 





            

En erken 20 gün, en geç 3 ay içerisinde sonuçlanmaktadır.
10
Ticari Amaçla İnternet
Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi 

Başvuru Belgeleri:    

             

            



1-Matbu Dilekçe 



   

2-İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği       



  

3-Vergi Levhası                         



         

4-Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi                    



            

5-Telekomünikasyon Kurumdan alınan sabit IP sözleşmesi,                                                                  



                    



6-TİB onaylu filtre programı



 

İşyeri sahibi evraklarını eksiksiz Kaymakamlığımıza teslim ettikten sonra İnternet Toplu Kullanım sağlayıcıları Yönetmeliğine göre yapılan denetim sonucunda hükümlülüklerini yerine getirdiği tespit edildiği tarihten itibaren izin belgesi verilir.
11
İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi Müracaatı

Başvuru Belgeleri:   



            

1-Form    

  

2-İşyeri Açma Ruhsat fotokopisi

            

3-IP belgesi

            

4-Ticaret Odası Sicil Belgesi fotokopisi     



5-Filtre Lisans Belgesi Fotokopisi

15 günde sonuçlanmaktadır. 
 
 
 
SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN   GEÇ SÜRE) 
1 Gerçek ve Tüzel Kişilerin İhbar Şikayet ve Dilekçeleri Dilekçe 30 gün
2 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Başvurusu Başvuru 15 gün
3 Şehit Yakınları ve Gazilerin İş İstihdamı hakkındaki Müracaatları İş İstek Formu 15 dk.
6 634 Sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir: 



   

  1- Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar  örneği,kat maliki ise tapu kayıt örneği,



  

  2- Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,



  

  3- İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,           

               

  4- İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği. 
7 gün 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Beykoz Belediyesi
  • Basın İlan Kurumu
Gümüşsuyu Mahallesi, Şht. Bülent Kocabıyık Cd., 34820 Beykoz/İstanbul
Tel: 0(216) 322 1420 Fax: 0(216) 322 1416